سفارش تبلیغ
صبا ویژن

برین ترفل در شراب، واگنر و آهنگ

دومینیک دونالد رماننویس جان کریستی قاتل را به دودکش بزرگ لندن برد

 

جان کریستی، قاتل سریال که حداقل هفت زن را به قتل رساند، در سال 1953 به دار آویخته شد. اما زمانی که دومینیک دونالد در دهه 1970 میلادی در لندن ناتینگ دیل، غرب لندن رشد کرد، همه جا کریستی بود.

 

دونالد می گوید: "او برای 20 سالگی اعدام شده است" اما همه داستان مسیحی خود را داشتند: "مادر من با او در دفتر بلیط کار می کرد" یا "ما او را در کلیسا دیدیم" یا " پدرم با او در میخانه نوشید. "

 

رمان ابتکاری دونالد، Breathe، این داستانها را برای تسخیر اثر به کار می برد و آنها را در تاریخ دودمان تاریخی دسامبر 1952 پیچیده می کند. دیک بورتون، پلیس بازداشت شده در ناتینگ دیل، خود را در معرض یک سری مرگ و میر قرار می دهد که کاملا از بین نمی رود احساس می کند و به دنبال یک قاتل می افتد، به عنوان بدترین بدبختانه لندن نر Souper فرود می افتد.

 

دونالد می گوید: "من کاملا یک متفکر تاریخی هستم" و من همیشه در مورد این دودمان بزرگ در پشت ذهنم شناخته شده بودم. یک روز من این جرقه را داشتم، وقتی فکر کردم، "یک لحظه صبر کن فکر می کنم هر کس در واقع یک هیجان را در ذره قرار داده است، و آن را باور نکردنی جوی است. "

 

او نیاز به یک تبه کار و یک راه برای اتصال بین تبه کار و مه غلیظ شده است که در طول سه هفته اول دسامبر 1952 4000 نفر را کشت. پس هنگامی که او پیدا کرد کریستی است که از کار خود استعفا داد، در حالی که پایتخت خفه شد، خیلی نادیده گرفتن