سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یک برند مد آهسته که زنان آسیایی را جشن می گیرد

ناتاشا سمانت هنگامی که شروع به کاوش در فمینیسم آسیای جنوبی کرد ، به عنوان مدیر هنری آزاد در نیویورک مشغول به کار بود.

 

سومانت ، که 28 ساله است ، به Forbes.com می گوید: "فهمیدم که سوراخی در بازار وجود دارد و هیچ چیز با ما صحبت نمی کند."

 

گوندی یک اصطلاح هندی است که برای زنانی که فکر نمی کنند خانم یا از اراذل و اوباش زن هستند ، استفاده می شود.

 

سومانت توضیح می دهد: "Gundi Studios یک مارک مترقی است که womxn صریح و آشکار جنوب آسیا را در سرزمین مادری و دیاسپورا جشن می گیرد." گوندی واژه هندی برای زن اراذل و اوباش یا گانگستا است ، محاوره ای که برای توصیف دخترانی که بدرفتاری می کنند استفاده می شود. این مارک در پاسخ به عدم نمایندگی در رسانه های زنان معتبر و مستقل از آسیای جنوبی تأسیس شد. "

 

سمانت یک قطعه تایپوگرافی را با عنوان "Gundi" طراحی کرده بود و آن را روی یک تکه دوزی کرده بود ، و بر روی شاخه های مخصوص مد ، که در رسانه های اجتماعی حیرت ایجاد می کرد ، قرار داشت.

 

وی گفت: "آنها واقعاً با مردم طنین انداز شدند ، بنابراین من شروع به فروش تکه هایی به دیگران کردم تا بتوانند لباس خود را بچسبانند و کلمه گوندی را نیز برای خود ادعا کنند.

 

"من شروع به خرید کاپشن های پرنعمت و فروش آن دسته از تکه های پیش قلاب شده کردم. وقتی فهمیدم که مردم ترجیح می دهند کاپشن ها را فقط روی لکه ها خریداری کنند ، تصمیم گرفتم مجموعه ای را راه اندازی کنم که به مردم امکان پوشیدن ارزش های خود را بدهد. من در سال 2018 به هند بازگشتم تا اولین مجموعه خود را طراحی کنم و زنجیره تامین خود را بسازم. "   Balklänningar