سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آیا وقت آن رسیده که دولت برای مراقبت از خانواده های جهانی ارائه

احتمالات احتمالی مراقبت و مراقبت های احتمالی در طول عمر بالغ را در نظر بگیرید:

 

مراقبت های اولیه و آموزش در مورد والدین کودک نوپا، به طور متوسط، سالانه حدود 10،000 دلار می باشد.

به طور متوسط، طبق AARP، مراقبین خانواده صرف تقریبا 7000 دلار هزینه مراقبت از مراقبت می کنند.

قانون فدرال که نیاز به بسیاری از کارفرمایان برای ارائه خانواده و اقامت در پزشکی دارد، بازنشستگی بدون حقوق است و 40 درصد از کارگران از مطالعه خارج می شوند. بنابراین اگر اکثریت کارگران برای مراقبت از یکی از عزیزان مجبور به ترک هستند، آنها با کاهش قابل توجه حقوق و دستمزد مواجه می شوند. آنها ممکن است شغل خود را نیز از دست بدهند.

در حال حاضر یکی از دو نفر امروزه 65 ساله نیاز به مراقبت درازمدت دارد؛ از کسانی که نیازهای مراقبت درازمدت قابل توجهی دارند، هزینه متوسط ??266،000 دلار خواهد بود.

آیا زمان آنست که دولت برای ارائه برنامه های مراقبت از خانواده جهانی که به بزرگسالان در تمام سنین کمک هزینه های مراقبت از شانه می دهد، برای آمریکایی ها ارائه شود؟ آکادمی ملی بیمه اجتماعی (NASI)، یک موسسه غیر انتفاعی بزرگ ایده ای، به این نتیجه فکر می کند و فقط یک گزارش 297 صفحه ای ارائه می دهد که این رمان را در صورت تحریک آمیز می تواند کار کند.

 

"چطور ما این مسائل را می بینیم اغلب ما را در معرض مشکل قرار می دهد. ما آنها را به قطعات جداگانه تجزیه می کنیم، "مارک کوهن، رئیس صندوق خدمات بلند مدت NASI و پشتیبانی از گروه کاری، گفت. "آنچه که ما انجام دادیم، می گویند:" صبر کن. نیازهای مراقبت واقعا عمر طول می کشد. آیا راهی برای فکر کردن در مورد این به روش جامع تر وجود دارد؟ "

 

چگونه مراقبت از خانواده جهانی کار می کند

 

کارشناسان سیاست 29 ساله NASI یک سال کار بر روی آن انجام دادند، که منجر به ارائه ایده ی مراقبت از خانواده ی جهانی و گزارش شد. مراقبت از خانواده جهانی، منافع برای مراقبت از کودکان، خانواده و اقامت در پزشکی و مراقبت بلند مدت را فراهم می کند و توسط ایالت ها از طریق "صندوق های بیمه اجتماعی"، با بودجه عمدتا از ساکنین، طراحی و ارائه می شود

 

هدی هارتمن، رئیس صندوق مراقبت از کودکان و آموزش و پرورش / خانواده های پرداخت شده خانواده و پزشکی، می گوید ایده استراتژی صندوق بیمه اجتماعی، یکی از مزایای بزرگ در برابر سیستم تامین مالی تقسیم شده برای مراقبت کنندگان است: "این یک مزیت است که شما در طول زندگی خود به دست خواهید آورد."

 

چرا آن را از طریق دولت ها و نه از طریق دولت ایالات متحده؟

 

"هر ایالت دارای پویایی و جمعیتی سیاسی منحصر به فرد است. برخی از جمعیت های مسن تر دارند. بنجامین میگو، مدیر هیئت تحقیق و معاون رئیس جمهور ناسا برای سیاست، گفت: بعضی خانواده ها جوانتر هستند. "ما می خواستیم ابزار انتخابی را به ایالت ها ارائه دهیم تا انتخاب کنیم که چه چیزی برای آنها کار می کند."

 

در گزارش های NASI آمده است که دولت ها "آزمایشگاه های دموکراسی و سیاست های اجتماعی" عمل می کنند.

 

از کجا ممکن است مراقبت های خانوادگی جهانی به نظر می رسد

 

به عنوان مثال، موفقیت برنامه مراقبت بهداشتی ماساچوست تحت فرماندار جمهوری خواهان میت رامنی، به عنوان نمونه برای قانون مقرون به صرفه مراقبت تبدیل شد. واشنگتن دولتی قانون قانونی را برای ایجاد برنامه مراقبت بلند مدت در سطح ملی فراهم کرده است. برنامه مراقبت از Kupuna هاوایی مراقبت های خانوادگی را فراهم می کند که 30 ساعت در هفته کار می کنند تا به 210 دلار در هفته برای پرداخت هزینه مراقبت طولانی مدت برای یک فرد دوست داشتنی که 60 سال یا بیشتر در خانه زندگی می کند. کالیفرنیا، نیوجرسی، نیویورک و رود آیلند حقوق خانواده و پزشکی را ترک کرده اند. چند ایالت دیگر، صورتحساب هایی را که در انتظار پیاده سازی هستند ترک می کنند.

 

رهبران گزارش NASI معتقدند که ایالات با پرداخت حقوق بازنشستگی یا برنامه های مراقبت درازمدت احتمالا احتمال بیشتری در مورد پذیرش مراقبت از خانواده جهانی خواهد داشت.