سفارش تبلیغ
صبا ویژن

صنعت مد COMFORT را از دست می دهد

در حال برنامه ریزی برای بازگشایی خرده فروشی ما ، صنعت مد نیویورک این روزها بر روی یخ نازک ردیابی می کند. مرگ بر روی 1000 سوزن خیاطی ، کاری است که ما در تلاش هستیم تا در مبارزه روزانه خود با دشمن نامرئی از آن جلوگیری کنیم. از اواخر ، به نظر می رسد که هر قدم به جلو با دیگری که به همان اندازه عقب مانده است ، دنبال می شود.

همانطور که سعی داریم نگرانی های خودمان را محکم تر کنیم ، فرماندار کوومو در اوایل این هفته با رئیس جمهور ترامپ دیدار کرد و آنها تصمیم گرفتند آسایش را از بین ببرند. این در واقع خبر بد نیست ، زیرا اکثر مردم می دانند که این تصمیم نشانه ای از بهبود شرایط بهداشت نیویورک است ، زیرا کشتی خوب آسایش در نیویورک به عنوان یک شیر اطمینان برای بیمارستان های منطقه مستقر شده است. با این حال ، گفته می شود ، هیچ کس در ذهن ضعیف روحی و روانی ما نمی خواهد هر نوع راحتی را از دست بدهد ، به ویژه در حالی که ما هم برای سلامتی و هم برای تجارت خود در معرض خطر هستیم.

از دست دادن آسایش فقط بخشی از حماسه های نمادین در حال حاضر در مرکز پوشاک نیویورک است. ما از سوختن پول خود نگران هستیم و نگران این هستیم که آیا به اندازه کافی انجام می دهیم تا مراحل بعدی را دریابیم. اخیراً یکی از مراکز پوشاک خوب مورد احترام قرار گرفته است: اکنون اوضاع به قدری بد است که حتی نمی توانیم ورشکستگی اعلام کنیم زیرا هیچ کس برای فروش نقدینگی حاضر نمی شود. او اشتباه نکرد.