سفارش تبلیغ
صبا ویژن

8 شرکت که برای ایجاد پایدار مد تلاش می کنند

در حالی که برای همیشه 21 پرونده برای ورشکستگی و سایر مارک های مد سریع رنج می برند ، "پایداری" امروزه به طور فزاینده تبدیل به کلمه وزوز در صنعت پوشاک می شود. جستجوهای وب "مد پایدار" 66? افزایش یافته است. متأسفانه صنعت هنوز مسیری طولانی را طی کرده است. این مسئول بیش از 5? تولید گازهای گلخانه ای جهانی ، دوم در صنعت نفت و گاز است. حتی غم انگیزتر ، 87? از لباس های تولید شده به سرقت می رود و یا در محل دفن زباله قرار می گیرند. در اینجا هشت شرکت تلاش می کنند با ایجاد پایدارتر سوزن در صنعت مد حرکت کنند.

هدر ویلیامز بنیانگذار و مدیر عامل شرکت Sourcing Playground است ، یک سکوی منابع B2B که برای اتصال مارک های مد با تولیدکنندگان پایدار طراحی شده است. Sourcing Playground با کمک به مارک های تجاری در منظره پایداری ، تصمیم گیری های مربوط به منابع را برای شرکت ها آسانتر می کند.

 

ویلیامز می گوید: "ما رسالت خود را برای کاهش تأثیر مضر مارک های مد با دادن ابزارهایی برای برقراری ارتباط با تولید کنندگان پایدار تأیید شده ، انجام داده ایم." تولیدکنندگانی که در طول تولید از منابع مهار بیشتری برای کاهش هدر رفت و هزینه های شیمیایی استفاده می کنند. این باعث صرفه جویی در هزینه می شود ، که می تواند به مارک ها و خریداران منتقل شود. بنابراین ، علاوه بر بهبودهای اجتماعی و محیطی ، یک مزیت هزینه نیز دارد.

 

از سن جوانی ، ویلیامز به مد علاقه و کار کرده است. با این حال ، هنگامی که او متوجه ضایعات ناشی از آن و تأثیر منفی هوا از لباس شد ، احساس کرد که به تغییر صنعت کمک می کند. توصیه او به دیگران که به دنبال تغییر جهان هستند این است که روی این سه چیز تمرکز کنید ، "ارزش افزوده کنید ، 100? متمرکز بر راه حل باشید و هرگز تسلیم نشوید! انجام کاری که شما پرشور هستید به معنای کار کردن خیلی سخت تر است. کاری را که دوست دارید انجام دهید پیدا کنید. زیرا راهی پیدا خواهید کرد که در آن درخشان باشید. " Brautkleider