سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چرا صنعت مد نیاز به روشن شدن چمن دارد

از نظر سطح ، صنعت مد در سال 2018 سال خوبی داشت که آمریکایی ها 391.5 میلیارد دلار برای پوشاک و کفش هزینه کردند. طبق جدول 2.3.5 دفتر تجزیه و تحلیل اقتصادی NIPA ، این افزایش 4? نسبت به سال گذشته و بالاترین سطح رشد از سال 2011 با هزینه 5.1? افزایش داشته است.

 

اما با مشاهده اطلاعات بیشتر ، آمریکایی ها به طور مداوم سهم خود را از درآمد یکبار مصرف لباس و کفش کاهش داده اند و از 3.8 درصد در سال 2007 به 3.0 درصد در سال 2019 رسیده اند ، همانطور که توسط دفتر آمارگیری هزینه های مصرف کننده دفتر گزارش شده است. هرچند نگران کننده تر این است که به نوبه خود قرن گذشته هزینه های آمریکایی ها 4.9? بود.

 

به زبان ساده ، مصرف کنندگان آمریکایی علاقه خود را نسبت به آنچه مارک های مد ارائه می دهند از دست می دهند. در غیر این صورت آنها می توانند سهم بیشتری از کیف پول خود را برای به روزرسانی کمدهای خود اختصاص دهند. صنعت مد برای بازگشت به لیست های خرید آمریکایی نیاز به ایده های جدید جدید دارد.

 

کنف ممکن است یکی از آن ایده های جدید رادیکال باشد. کنف داستانی جدید را به مارک های مد می دهد تا به مشتریان خود بگوید ، مطلبی که در درجه اول و مهمترین ثبات و خوب برای کره زمین است.

 

با توجه به این که صنعت مد چنین رپ بدی در مسئولیت زیست محیطی کسب می کند ، که اغلب گفته می شود دومین صنعت آلوده کننده در سراسر جهان است و مصرف کنندگان به ویژه نسل جوان که خواستار محصولات پایدارتر و با محیط زیست هستند ، تولید کنف می توانند در را برای بیشتر آمریکایی ها باز کنند. کمد

 

موریس بیگل ، بنیانگذار و رئیس جمهور WAFBA گفت: "کنف یک محصول کشاورزی پایدار ، ارگانیک و ترمیمی تر است و بیشتر چیزهایی که می توانید با پنبه درست کنید با کنف ساخته می شود و تأثیر کمتری روی زمین می گذارد." ) به همکار Forbes.com به ناتالی پارلتتا گفت.

 

علم غیرقابل انکار است. کنف ، که با گیاهان شاهدانه که به دلیل خواص THC روانگردان آن رشد کرده اند ، اشتباه گرفته نشود ، حاوی کمتر از 0.3? THC است ، بنابراین نمی توانید از آن زیاد شوید.

 

برخلاف پنبه که یک محصول مورد نیاز برای کشت است و به آب زیادی ، کودهای شیمیایی و حشره کشها نیاز دارد ، شاهدانه مانند علفهای هرز رشد می کند ، زیرا یکی از آنهاست. به سرعت رشد می کند ، تمیز می شود و به طور طبیعی در برابر حشرات مقاومت می کند.

 

پنبه همچنین خاک را تخلیه می کند ، در حالی که گیاهان شاهدانه آن را غنی می کنند. همچنین ادعا می شود که کنف قادر به حذف آلاینده ها ، مانند کادمیوم ، از خاک در فرآیندی بنام گیاه شناسی است.

 

وزارت کنف ، کنف را "گیاه فوق العاده" می نامد و آنها فقط دود نمی کنند.

Festkjoler