سفارش تبلیغ
صبا ویژن

Translate Detroit saying farewell in royal fashion to Queen of

Aretha Franklin تا به حال تحسین در سراسر جهان، اما بدون شک شعله درخشان در دیترویت - جایی که او بزرگ شد و برای بسیاری از زندگی او باقی ماند.

 

خواننده را از شهر جدا کرده است، بنابراین بهتر است فکر کنید که شهرش می گوید که در مدتی سلطنتی به ملکه روح خداحافظی می کند، با یک کنسرت، نمایش عمومی و مراسم تشییع جنازه که انتظار می رود حداقل یک رئیس جمهور سابق حضور داشته باشد، رهبران حقوق مدنی و بسیاری دیگر از خوانندگان موسیقی.

 

 

دیدگاه های عمومی روز سه شنبه و چهارشنبه در موزه چارلز هارتی از تاریخ آفریقای آمریکایی برنامه ریزی شده است که همچنین در آن جا که نماد حقوق مدنی پارک های رزا پس از مرگ او در سال 2005 در جای جای قرار گرفته است.

 

انتظار می رود هزاران نفر از مروجین به موزه بروید که بزرگترین موزه سیاه در ایالات متحده بوده است تا زمانی که موزه ملی تاریخ و فرهنگ آفریقایی آمریکایی در سال 2016 در واشنگتن دی سی کابینه باز شود.

 

 

مراسم تشییع جنازه جمعه در معبد بزرگ گرایش دیترویت به عنوان یک رویداد فقط برای دوستان و خانواده صورت می گیرد.

 

ستاره ستاره های ستاره ای از هنرمندان شامل استیوی وندر، فایت هیل، جنیفر هادسون، فانتزیا و شیرلی سزار است. همچنین قرار است اجرا شود: رون الیلی، چاکا خان، یولندا آدامز، جنیفر هولیدی و پسرش فرانکلین، ادوارد فرانکلین.

 

این سرویس ریشه های انجیل قوی فرانکلین را انعکاس می دهد. در میان صداهای انجیل که انتظار میرفت Greeth Grace را پر کنند شامل ماروین ساپ، خواهر کلارک و ونسا بل آرمسترانگ است.

 

اسموکی رابینسون همچنین قصد دارد با کلمات، نه موسیقی ادای احترام کند. "معجزه" Motown و فرانکلین با هم رشد کرد و در سال 1979 دوئت ستون فقراتی را روی Soul Train تحویل داد.

 

سرپرست جاسپر ویلیامز جونیور، کشیش کلیسای باپتیست سالم در آتلانتا، این سخنان را تحویل خواهد داد.

 

انتظار می رود یک سرویس ماراتن باشد، شاید پنج ساعت یا بیشتر طول بکشد.

 

کلیسا همچنین مراسم خاکسپاری پارک ها را برگزار کرد که فرانکلین آواز خواند.

 

 

معبد بزرگ گریس با مردم صورتی کادیلاک تماس گرفته تا قبل از مراسم تشییع جنازه در تلاش برای ایجاد "بزرگراه عشق" در ادای احترام به فرانکلین باشد. این یک گربه به صدای خود را با صدای بلند 80s از همان نام است که به وضوح برجسته ماشین در اشعار و ویدئو است.

 

کسانی که خط مسیر را می برند، برتری خاصی می گیرند: راننده کاددی و یک فرد اضافی به مراسم تشییع پذیری می رسد.

 

 

پس از مراسم تشییع جنازه، فرانکلین به همراه پدرش Rev. C.L در گورستان Woodlawn در دیترویت غرق خواهد شد. فرانکلین؛ برادر سسیل فرانکلین؛ خواهران کارولین فرانکلین و ارما فرانکلین؛ و برادرزاده، توماس گرت. Woodlawn همچنین محل استقرار نهایی پارک ها و بسیاری از نخبگان موسیقی موتور شهر، از جمله اعضای چهار برج است.

 

 

شب قبل از مراسم تشییع جنازه، یک آمفی تئاتر روبرو می شود و فرانکلین با تئاترهای موسیقی رقص می کند.vestidos de fiesta online

 

جین پارک میزبان ژانر کنسرت پنج شنبه شب است، که برنامه ریزی شده از Gladys نایت، جانی گیل، دی دی دی پلوتوث، انجی سنگ، کیت واشنگتن و بسیاری دیگر. همه بلیط های رایگان پس از فروش روز دوشنبه صبح اعلام شد.

 

چهار ستاره نیز در میان آن ها حضور خواهند داشت. عبدالقرآن دوک فاکیر گفت که افتخار دارد که گروه مشهور موتاون خود را برای انجام آن دعوت کرده است. یکی از اعضای اصلی گروه چهارگانه باقی مانده گفت که او و گروه کارگردانان او در طول چندین دهه، با یک پیوند ویژه با فرانکلین در مراحل و استودیو ها اشتراک دارند.