سفارش تبلیغ
صبا ویژن

این وردربو لباس های خود را پوشانده است

شما به تصاویر زیر نگاه می کنید و چشم هایتان را در کمد لباس می گذارید. مانند بسیاری از وردربس ها، طراحی شده است برای ذخیره لباس و تکمیل دکور خانه خود. با این حال، این چیزی است که چشم شما به شما می گوید. چیزی که نمی بینید این است که Laundroid یک ربات است که بیشتر از یک کمد لباس است.

 

لباس های تمیز، خشک و بدون لباس خود را در کمترین محفظه لودرید قرار دهید و دو دست رباتیک لباس های خود را بردارید و آنها را در مقابل یک اسکنر که از تشخیص تصویر و AI برتر استفاده می کنید برای تعیین نوع پارچه و بهترین روش برای پوشاندن آن. سلاح های روباتیک سپس از فرایند ثبت اختراع استفاده می کنند تا لباس ها را به روش صحیح تر هماهنگ کنند و آنها را به طور صحیح بچرخانند، در نهایت آنها را در قسمت بالا ذخیره می کنند، جدا و آماده پوشیدن می شوند. یک دستگیره در بالای Laundroid اجازه می دهد تا شما را به تنظیم زمان که توسط آن شما نیاز به لباس های شسته و رفته و ربات ها تقریبا بلافاصله کار می کنند. با این حال، آنها فقط یک بار در یک زمان فقط یک لباس را میپوشند و گفته میشود که لاندورد میتواند چیزی جز جورابها (؟!) نداشته باشد. چیزی که Laundroid انجام می دهد چیزی کم از منحصر به فرد نیست. این از سلاح های روباتیک واقعی استفاده می کند تا لباس های خود را به گونه ای شبیه سازی کند که تقریبا مانند داشتن انسان است. این حقیقت که حتی می تواند لباس های مختلف را از تی شرت تا پیراهن های رسمی، و از شلوار، دامن، لباس، و حتی لباس های داخلی، تعریف کند. تنها چیزی که من را ناراحت می کند قادر به دیدن کمد لباس در عمل نیست. پیکسلت های ویدئویی بخش هایی از فن آوری را به دلایل ثبت اختراع می کنند.

 

هفت Dreamers، شرکتی که در پشت Laundroid فعالیت می کند، قصد دارد در اواخر مارس امسال، کمپانی بزرگترین کمد لباس را راه اندازی کند. تا آن زمان، شما باید لباس های خود را که من می ترسم می پوشم. به خصوص جوراب های شما!